Lunch på St Regis Paris - en stad jag har en lång relation till och nog är den av de vackraste städerna- dessutom romantikens högborg. Seine - kajerna där unga förälskade par drunknar i varandras ögon. Så vackert Varje arrondissement har sin karaktär - alla med sin charm. Denna gång reser jag med en ung [...]
